Ο Ζελένσκι ανακοίνωσε την πρώτη «τριμερή» συνάντηση Ουκρανίας - Ρωσίας - ΗΠΑ
Ο Πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, εκφωνεί ομιλία στην Ετήσια Συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας, Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2026.
AP Photo/Markus SchreiberΟι αντιπροσωπείες της Ουκρανίας και της Ρωσίας θα έχουν την πρώτη τριμερή συνάντησή τους με αξιωματούχους των ΗΠΑ στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ανακοίνωσε σήμερα ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Ο πρόεδρος της Ουκρανίας είπε ότι η συνάντηση αυτή θα γίνει αύριο Παρασκευή και το Σάββατο.
Ο Ζελένσκι έκανε αυτή τη δήλωση απαντώντας σε ερωτήσεις μετά την ομιλία του στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός.
ΕΛΛΑΔΑ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κλίμα οδύνης στην κηδεία της Σταυρούλας στα Χανιά - Δικαιοσύνη ζητούν οι συγγενείς
14:35
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αύριο μετά τη 1 το μεσημέρι ανακοινώνονται οι βαθμολογίες
14:28
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μπακογιάννη: «Ούτε ένα κόμμα δεν πρέπει να εξυπηρετεί το αφήγημα των εχθρών της δημοκρατίας»
14:28
ΕΛΛΑΔΑ