Ο Ζελένσκι ανακοίνωσε την πρώτη «τριμερή» συνάντηση Ουκρανίας - Ρωσίας - ΗΠΑ
Ο Πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, εκφωνεί ομιλία στην Ετήσια Συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας, Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2026.
AP Photo/Markus SchreiberΟι αντιπροσωπείες της Ουκρανίας και της Ρωσίας θα έχουν την πρώτη τριμερή συνάντησή τους με αξιωματούχους των ΗΠΑ στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ανακοίνωσε σήμερα ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Ο πρόεδρος της Ουκρανίας είπε ότι η συνάντηση αυτή θα γίνει αύριο Παρασκευή και το Σάββατο.
Ο Ζελένσκι έκανε αυτή τη δήλωση απαντώντας σε ερωτήσεις μετά την ομιλία του στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός.
ΚΟΣΜΟΣ
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ