Ξεκίνησαν οι νέες τριμερείς διαπραγματεύσεις Ρωσίας - Ουκρανίας - ΗΠΑ στη Γενεύη
Απο την έναρξη του νέου γύρου τριμερών συνομιλιών μεταξύ των ΗΠΑ, της Ουκρανίας και της Ρωσίας στη Γενεύη της Ελβετίας, την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2026.
Ukrainian National Security and Defense Council press office via APΟι τριμερείς διαπραγματεύσεις μεταξύ Ρώσων, Ουκρανών και Αμερικανών αξιωματούχων στη Γενεύη ξεκίνησαν σήμερα το μεσημέρι, ανακοίνωσε λίγο πριν τις 15:00 ώρα Ελλάδας ο επικεφαλής της ουκρανικής διαπραγματευτικής ομάδας και μια πηγή εντός της ρωσικής ομάδας.
«Ξεκινάμε έναν νέο γύρο διαπραγματεύσεων σε τριμερή μορφή: Ουκρανία, ΗΠΑ και Ρωσία», δήλωσε ο Ρουστέμ Ουμέροφ με ανάρτηση στο Facebook.
Ρώσοι και Ουκρανοί διαπραγματευτές έφθασαν στη Γενεύη για να αρχίσουν σήμερα, μαζί με μια αμερικανική αντιπροσωπεία, νέα σύνοδο συνομιλιών και να επιχειρήσουν να βάλουν τέλος σε τέσσερα χρόνια πολέμου στην Ουκρανία, έπειτα από δύο συναντήσεις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που ήταν μάλλον άκαρπες.
Υπό έλεγχο η φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας
15:46
Παγκράτι: Πτώση τοίχου από κτήριο - Διακοπή κυκλοφορίας στην Εργοτίμου
15:33
Δύο φωτιές καίνε ταυτόχρονα στη Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο και Πέτρα
15:20
Ηράκλειο: Διασωληνωμένη η 40χρονη - Τι λέει ο εκπαιδευτής του σκοπευτηρίου Μαλεβιζίου
15:08