Η Ρωσία προτείνει στην Σερβία την κατασκευή πυρηνικού σταθμού ρωσικής τεχνολογίας
Οι μονάδες αντιδραστήρων πυρηνικού εργοστασίου
AP Photo/Mike StewartΜόσχα και Βελιγράδι φαίνεται να προχωρούν σε συζητήσεις για την κατασκευή πυρηνικού σταθμού ρωσικής τεχνολογίας στη Σερβία, στο πλαίσιο διεθνούς κοινοπραξίας, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της ρωσικής κρατικής εταιρείας πυρηνικής ενέργειας Rosatom, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων RIA.
«Μπορούμε να κάνουμε στον σταθμό 99% έως 100% ρωσικό προϊόν, μπορούμε να τον υλοποιήσουμε υπό το σχήμα μίας διεθνούς κοινοπραξίας, με μέγιστη συμμετοχή προμηθευτών», δήλωσε ο Αλεξέι Λιχατσόφ στους δημοσιογράφους έπειτα από την συνάντησή του με τον πρόεδρο της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς.
Η Σερβία δεν διαθέτει πυρηνικό σταθμό και υπάρχει σε ισχύ απαγόρευση κατασκευής πυρηνικών σταθμών η οποία θεσπίστηκε το 1989 μετά την καταστροφή του Τσερνόμπιλ.
Η Σερβία παράγει το 70% της ενέργειας σε ρυπογόνους σταθμούς καύσης άνθρακα και εξαρτάται από την Ρωσία για την προμήθεια φυσικού αερίου.
Παρελθόν ο β' Γύρος στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές - Υπερψηφίστηκε ο νέος κώδικας Τ.Α.
15:59
Μοτοσικλέτα πήρε φωτιά μετά από σύγκρουση με αυτοκίνητο στο Ηράκλειο – Με εγκαύματα 55χρονος
15:55
Λάρισα: Προφυλακίστηκε ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην γυναίκα του απειλώντας να τη σκοτώσει
15:43
Εντολή εκκένωσης σε εδάφη που έχει καταλάβει στο νότιο Λίβανο έδωσε ο ισραηλινός στρατός
15:42