Οι ιρανικές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν ότι στοχοθέτησαν αεροπορική βάση των ΗΠΑ στο Κουβέιτ
Αμερικανικό μαχητικό απογειώνεται από αεροπλανοφόρο
(U.S. Navy via AP)Την στοχοθέτηση της αεροπορικής βάσης των ΗΠΑ Άλι αλ-Σάλεμ στο Κουβέιτ, καθώς και πλοίων στον Ινδικό Ωκεανό, ανακοίνωσαν ότι στοχοθέτησαν οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν, ως αντίποινα για το θάνατο του ανώτατου ηγέτη Αλί Χαμενεΐ το Σάββατο σε ισραηλινοαμερικανική επίθεση.
Πύραυλοι «των χερσαίων και ναυτικών δυνάμεων, που επιχειρούν από πολλές τοποθεσίες, στοχοθέτησαν στη διάρκεια των τελευταίων ωρών την αμερικανική αεροπορική βάση Άλι αλ-Σάλεμ στο Κουβέιτ, καθώς και εχθρικά πλοία στο βόρειο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού», αναφέρουν.
Στην ίδια ανακοίνωση προστίθεται ότι «15 πύραυλοι κρουζ» χρησιμοποιήθηκαν σ' αυτές τις επιθέσεις.
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Ένας 58χρονος νεκρός από τον καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή δεκαέξι πόλεις
13:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
ΕΛΛΑΔΑ
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ