Οι ΗΠΑ χρησιμοποίησαν τα στρατηγικά βομβαρδιστικά Β-1 στις επιθέσεις κατά του Ιράν
Ανανεώθηκε:
Ένα υπερηχητικό βομβαρδιστικό B-1 της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ
AP Photo/Jon GambrellΟι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις επιβεβαίωσαν ότι χρησιμοποίησαν στρατηγικά βομβαρδιστικά αεροσκάφη B-1 «Lancer» στις χθεσινοβραδινές επιθέσεις στο Ιράν.
«Χθες το βράδυ, βομβαρδιστικά αεροσκάφη B-1 των ΗΠΑ χτύπησαν βαθιά στο εσωτερικό του Ιράν για να υποβαθμίσουν τις δυνατότητες των ιρανικών βαλλιστικών πυραύλων» ανακοίνωσε η CENTCOM το διακλαδικό στρατηγείο αρμόδιο για τις επιχειρήσεις των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή.
Με εμβέλεια 11.998 χιλιομέτρων και ακτίνα μάχης: 5.543 χιλιομέτρων, τα B-1, μπορούν να μεταφέρουν βόμβες και άλλα πυρομαχικά συνολικού βάρους 22.700 κιλών στα φτερά και βόμβες 34.000 κιλών σε θέσεις μέσα στην «κοιλιά» του αεροσκάφους.
Γεωργιάδης για ΕΣΥ: Καλύφθηκαν 962 θέσεις για μόνιμους γιατρούς από τις 1.171 που είχαν προκηρυχθεί
13:37
Φωτιά στo Πευκάλι Κορινθίας: Μήνυμα 112 για εκκένωση προς Σοφικό
13:25
Γεωργιάδης μετά το «δεν ρωτήθηκα» Τζάκρη για συνέντευξη σε Κασσελάκη: Μη χάσει το ΠΑΣΟΚ το κελεπούρι
13:22
Ο Jay-Z ξεδιπλώνει τη δημιουργική του ιδιοφυΐα στο νέο ντοκιμαντέρ «Jay-Z in 8» δια χειρός Ρικ Ρούμπ
13:12