Οι ΗΠΑ χρησιμοποίησαν τα στρατηγικά βομβαρδιστικά Β-1 στις επιθέσεις κατά του Ιράν
Ανανεώθηκε:
Ένα υπερηχητικό βομβαρδιστικό B-1 της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ
AP Photo/Jon GambrellΟι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις επιβεβαίωσαν ότι χρησιμοποίησαν στρατηγικά βομβαρδιστικά αεροσκάφη B-1 «Lancer» στις χθεσινοβραδινές επιθέσεις στο Ιράν.
«Χθες το βράδυ, βομβαρδιστικά αεροσκάφη B-1 των ΗΠΑ χτύπησαν βαθιά στο εσωτερικό του Ιράν για να υποβαθμίσουν τις δυνατότητες των ιρανικών βαλλιστικών πυραύλων» ανακοίνωσε η CENTCOM το διακλαδικό στρατηγείο αρμόδιο για τις επιχειρήσεις των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή.
Με εμβέλεια 11.998 χιλιομέτρων και ακτίνα μάχης: 5.543 χιλιομέτρων, τα B-1, μπορούν να μεταφέρουν βόμβες και άλλα πυρομαχικά συνολικού βάρους 22.700 κιλών στα φτερά και βόμβες 34.000 κιλών σε θέσεις μέσα στην «κοιλιά» του αεροσκάφους.
Σαουδική Αραβία: Συνετρίβη ελικόπτερο που ανήκε στον πετρελαϊκό κολοσσό Aramco - 14 νεκροί
15:16
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48