ΗΠΑ: Καταστρέψαμε όλα τα πλοία του Ιράν στον Κόλπο του Ομάν
Βομβαρδισμός ιρανικού πλοίου στον κόλπο του Ομάν
U.S. Central Command /TwitterΤην καταστροφή όλων των πλοίων του Ιράν στον Κόλπο του Ομάν, ανακοίνωσε ο αμερικανικός στρατός.
Μια δήλωση της Κεντρικής Διοίκησης των ΗΠΑ στο το Χ (πρώην Twitter) αναφέρει: «Πριν από δύο ημέρες, το ιρανικό καθεστώς είχε 11 πλοία στον Κόλπο του Ομάν, σήμερα δεν έχει κανένα».
«Το ιρανικό καθεστώς παρενοχλεί και επιτίθεται στη διεθνή ναυτιλία στον Κόλπο του Ομάν εδώ και δεκαετίες», ανέφερε επίσης.
«Αυτές οι μέρες τελείωσαν».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Φρουροί της Επανάστασης: «Όσοι σκότωσαν τον Χαμενεΐ δεν είναι ασφαλείς ούτε στην πατρίδα τους»
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Αρκετά βατά» τα θέματα των Ισπανικών - Αναλυτικά οι απαντήσεις
11:28
ΕΛΛΑΔΑ
Τροχαίο στη Βούλα: ΙΧ τυλίχθηκε στις φλόγες και προσέκρουσε σε κολόνα της ΔΕΗ
11:24
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr
11:21
ΚΟΣΜΟΣ
Μπαράκ και Μισέλ Ομπάμα: «Λειτουργούμε ως αντίβαρο ο ένας για τον άλλον»
11:19
ΕΛΛΑΔΑ