ΗΠΑ: Καταστρέψαμε όλα τα πλοία του Ιράν στον Κόλπο του Ομάν
Βομβαρδισμός ιρανικού πλοίου στον κόλπο του Ομάν
U.S. Central Command /TwitterΤην καταστροφή όλων των πλοίων του Ιράν στον Κόλπο του Ομάν, ανακοίνωσε ο αμερικανικός στρατός.
Μια δήλωση της Κεντρικής Διοίκησης των ΗΠΑ στο το Χ (πρώην Twitter) αναφέρει: «Πριν από δύο ημέρες, το ιρανικό καθεστώς είχε 11 πλοία στον Κόλπο του Ομάν, σήμερα δεν έχει κανένα».
«Το ιρανικό καθεστώς παρενοχλεί και επιτίθεται στη διεθνή ναυτιλία στον Κόλπο του Ομάν εδώ και δεκαετίες», ανέφερε επίσης.
«Αυτές οι μέρες τελείωσαν».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Φρουροί της Επανάστασης: «Όσοι σκότωσαν τον Χαμενεΐ δεν είναι ασφαλείς ούτε στην πατρίδα τους»
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55
ΕΛΛΑΔΑ
Επιβάτης απείλησε με όπλο οδηγό λεωφορείου στο Πέραμα - Συνελήφθη από τις Αρχές
11:44
ΚΟΣΜΟΣ
H Ένωση Δημοσιογράφων Δυτικής Ασίας καταδικάζει τη δολοφονία ανταποκριτή του Al Arabiya στην Υεμένη
11:44
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Eκδηλώσεις για την 250η επέτειο ανεξαρτησίας- Τραμπ: Eίμαστε η πιο συναρπαστική χώρα του κόσμου
11:43
ΠΟΛΙΤΙΚΗ