Αραγτσί: Θα πλήξουμε εγκαταστάσεις αμερικανικών εταιρειών αν χτυπήσετε ενεργειακές υποδομές
Ο Ιρανός ΥΠΕΞ, Αμπάς Αραγτσί
AP Photo/Eraldo PeresΤο Ιράν απείλησε σήμερα Σάββατο (14/3) να βάλει στο στόχαστρο εγκαταστάσεις αμερικανικών εταιρειών στην περιοχή εάν πληγούν ενεργειακές υποδομές της
Σε δηλώσεις που μετέδωσαν ιρανικά ΜΜΕ, ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας Αμπάς Αραγτσί δήλωσε πως το Ιράν θα ενεργήσει προσεκτικά προκειμένου να αποφύγει να βάλει στο στόχαστρό του κατοικημένες περιοχές.
Παράλληλα, ο Αραγτσί δήλωσε ότι το Στενό του Ορμούζ είναι κλειστό μόνο για δεξαμενόπλοια και πλοία που ανήκουν στους εχθρούς του Ιράν και τους συμμάχους τους.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Αξιωματούχος Ιράν: Νόμιμος στόχος η Ουκρανία - Ουσιαστικά έχει εμπλακεί στον πόλεμο
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν απειλεί με χτυπήματα σε αμερικανικούς στόχους - Ο Τραμπ καλεί σε «διεθνή δράση» στο Ορμούζ
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για σεισμό στη Βενεζουέλα: Οι ΗΠΑ έτοιμες, πρόθυμες και ικανές να βοηθήσουν
07:30
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σκληρή γραμμή Ανδρουλάκη για τα εθνικά με αναφορές στον Ανδρέα Παπανδρέου
07:27
ΚΟΣΜΟΣ
Διπλός σεισμός 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: Κατέρρευσαν κτήρια, φόβοι για πολλούς νεκρούς
07:16
ΕΛΛΑΔΑ
Σήμερα οι βαθμολογίες των Πανελληνίων: Πώς θα ενημερωθείτε - Πότε αναμένονται οι βάσεις
07:12
ΕΛΛΑΔΑ