Αραγτσί: Θα πλήξουμε εγκαταστάσεις αμερικανικών εταιρειών αν χτυπήσετε ενεργειακές υποδομές
Ο Ιρανός ΥΠΕΞ, Αμπάς Αραγτσί
AP Photo/Eraldo PeresΤο Ιράν απείλησε σήμερα Σάββατο (14/3) να βάλει στο στόχαστρο εγκαταστάσεις αμερικανικών εταιρειών στην περιοχή εάν πληγούν ενεργειακές υποδομές της
Σε δηλώσεις που μετέδωσαν ιρανικά ΜΜΕ, ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας Αμπάς Αραγτσί δήλωσε πως το Ιράν θα ενεργήσει προσεκτικά προκειμένου να αποφύγει να βάλει στο στόχαστρό του κατοικημένες περιοχές.
Παράλληλα, ο Αραγτσί δήλωσε ότι το Στενό του Ορμούζ είναι κλειστό μόνο για δεξαμενόπλοια και πλοία που ανήκουν στους εχθρούς του Ιράν και τους συμμάχους τους.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Αξιωματούχος Ιράν: Νόμιμος στόχος η Ουκρανία - Ουσιαστικά έχει εμπλακεί στον πόλεμο
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν απειλεί με χτυπήματα σε αμερικανικούς στόχους - Ο Τραμπ καλεί σε «διεθνή δράση» στο Ορμούζ
ΧΡΗΜΑ
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
ΧΡΗΜΑ
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ