«Οι αμερικανικές βάσεις στον Κόλπο αποτελούν απειλή», λέει ο πρόεδρος του Ιρανικού κοινοβουλίου
Ο πρόεδρος του ιρανικού Κοινοβουλίου, Μοχάμεντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ, εξαπέλυσε εκ νέου επίθεση κατά της παρουσίας αμερικανικών στρατιωτικών δυνάμεων στα κράτη του Κόλπου.
«Αυτός ο πόλεμος απέδειξε ένα πράγμα ξεκάθαρα: οι αμερικανικές βάσεις στην περιοχή μας δεν προστατεύουν κανέναν -αποτελούν απειλή» έγραψε σε ανάρτησή του στο X. «Η Αμερική θυσιάζει τους πάντες για το Ισραήλ και δεν νοιάζεται για κανέναν άλλο, πέρα από το Ισραήλ».
Πρόσθεσε επίσης: «Όποιος "ντύνεται" από τις ΗΠΑ είναι στην πραγματικότητα ΓΥΜΝΟΣ!».
ΧΡΗΜΑ
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
ΧΡΗΜΑ
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ