«Οι αμερικανικές βάσεις στον Κόλπο αποτελούν απειλή», λέει ο πρόεδρος του Ιρανικού κοινοβουλίου
Ο πρόεδρος του ιρανικού Κοινοβουλίου, Μοχάμεντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ, εξαπέλυσε εκ νέου επίθεση κατά της παρουσίας αμερικανικών στρατιωτικών δυνάμεων στα κράτη του Κόλπου.
«Αυτός ο πόλεμος απέδειξε ένα πράγμα ξεκάθαρα: οι αμερικανικές βάσεις στην περιοχή μας δεν προστατεύουν κανέναν -αποτελούν απειλή» έγραψε σε ανάρτησή του στο X. «Η Αμερική θυσιάζει τους πάντες για το Ισραήλ και δεν νοιάζεται για κανέναν άλλο, πέρα από το Ισραήλ».
Πρόσθεσε επίσης: «Όποιος "ντύνεται" από τις ΗΠΑ είναι στην πραγματικότητα ΓΥΜΝΟΣ!».
CULTURE
Οι ταινίες της εβδομάδας: Από το «Ρομερία» και το «Supergirl» μέχρι κλασικό σινεμά
07:39
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για σεισμό στη Βενεζουέλα: Οι ΗΠΑ έτοιμες, πρόθυμες και ικανές να βοηθήσουν
07:30
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σκληρή γραμμή Ανδρουλάκη για τα εθνικά με αναφορές στον Ανδρέα Παπανδρέου
07:27
ΚΟΣΜΟΣ
Διπλός σεισμός 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: Κατέρρευσαν κτήρια, φόβοι για πολλούς νεκρούς
07:16
ΕΛΛΑΔΑ