Αραγτσί: «Σοβαρός ο κίνδυνος ραδιενέργειας» - Μετά την επίθεση στον πυρηνικό σταθμό του Μπουσέρ
Το πυρηνικό εργοστάσιο του Μπουσέρ στο Ιράν
(AP Photo/Vahid Salemi, File)Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί, απέστειλε επιστολή στον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες, καταδικάζοντας τις επιθέσεις ΗΠΑ-Ισραήλ στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης επίθεσης στον πυρηνικό σταθμό του Μπουσέρ.
Τέτοιες επιθέσεις «εκθέτουν ολόκληρη την περιοχή σε σοβαρό κίνδυνο ραδιενεργού μόλυνσης με σοβαρές ανθρώπινες και περιβαλλοντικές συνέπειες», έγραψε ο Αραγτσί στην επιστολή, το κείμενο της οποίας κοινοποίησε στο Telegram.
«Οι επανειλημμένες επιθέσεις κοντά στον ενεργό πυρηνικό σταθμό ηλεκτροπαραγωγής Μπουσέρ προκαλούν μεγάλη ανησυχία», έγραφε. «Η εγγύτητα αυτών των επιθέσεων σε μια ενεργή πυρηνική εγκατάσταση δημιουργεί μια απαράδεκτη κατάσταση που ενέχει σοβαρό κίνδυνο ραδιενεργού διαρροής».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Πολεμος στο Ιράν: Η Ρωσία απομάκρυνε σχεδόν 200 εργαζόμενους από τον πυρηνικό σταθμό του Μπουσέρ
Καμπανάκι από τον Οργανισμό Ατομικής Ενέργειας: Πιθανό ραδιενεργό ατύχημα από τη ζημιά στο Μπουσέρ
Πλησιάζουν τους 600 οι νεκροί από το σεισμό στη Βενεζουέλα - Αγωνία στα συντρίμμια
15:38
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς αύριο για 5 Περιφέρειες – Σε επιχειρησιακή ετοιμότητα η Πυροσβεστική
15:34
Γερμανία: Ισόβια για τον δράστη της επίθεσης στη χριστουγεννιάτικη αγορά στο Μαγδεμβούργο
15:31
Μίνα Παπαθεοδώρου -Βαλυράκη: Την Κυριακή (28/06) η έκθεση στο Λουτράκι με αφορμή το Ράλι Ακρόπολις
15:26