Ζαχάροβα: ΗΠΑ και Ισραήλ υπέστησαν «συντριπτική ήττα» στο Ιράν
H εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα
AP Photo/Alexander ZemlianichenkoΤην άποψη ότι ΗΠΑ και Ισραήλ υπέστησαν «συντριπτική ήττα» στο Ιράν εξέφρασε η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα.
Συγκεκριμένα δήλωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ εξαπέλυσαν «μια μονομερή επιθετική απρόκλητη επίθεση» στο Ιράν στις 28 Φεβρουαρίου, η οποία οδήγησε σε μια «συντριπτική ήττα».
«Η χώρα μας, από την αρχή, στις πρώτες της δηλώσεις, δήλωσε ότι ήταν απαραίτητο να σταματήσει αμέσως αυτή η επιθετικότητα, ότι δεν υπήρχε στρατιωτική λύση σε αυτήν την κατάσταση ή οποιαδήποτε προσπάθεια επιβολής τάξης στην περιοχή», τόνισε στο ραδιόφωνο Sputnik.
Η ίδια δήλωσε επίσης ότι ήταν απαραίτητο να ξεκινήσει αμέσως «μια πραγματική πολιτική και διπλωματική διευθέτηση, η οποία, φυσικά, θα βασίζεται στη διαδικασία διαπραγμάτευσης με πραγματική εξέταση των θέσεων».
Νέο ρεκόρ ζέστης με 40,5 βαθμούς Κελσίου στην Πολωνία
22:50
Λουτράκι: Σκαλωσιά υποχώρησε και κατέρρευσε σε σταθμευμένο αυτοκίνητο
22:38
Συνελήφθη αξιωματικός για άσκηση βίας σε κρατούμενο σε αστυνομικό τμήμα - Διατάχθηκε ΕΔΕ
22:26
«Καλύπτει τα δικά του εγκλήματα»: Η αντίδραση της Τουρκίας στο Ισραήλ για τη Γενοκτονία των Αρμενίων
22:15