Ζαχάροβα: ΗΠΑ και Ισραήλ υπέστησαν «συντριπτική ήττα» στο Ιράν
H εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα
AP Photo/Alexander ZemlianichenkoΤην άποψη ότι ΗΠΑ και Ισραήλ υπέστησαν «συντριπτική ήττα» στο Ιράν εξέφρασε η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα.
Συγκεκριμένα δήλωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ εξαπέλυσαν «μια μονομερή επιθετική απρόκλητη επίθεση» στο Ιράν στις 28 Φεβρουαρίου, η οποία οδήγησε σε μια «συντριπτική ήττα».
«Η χώρα μας, από την αρχή, στις πρώτες της δηλώσεις, δήλωσε ότι ήταν απαραίτητο να σταματήσει αμέσως αυτή η επιθετικότητα, ότι δεν υπήρχε στρατιωτική λύση σε αυτήν την κατάσταση ή οποιαδήποτε προσπάθεια επιβολής τάξης στην περιοχή», τόνισε στο ραδιόφωνο Sputnik.
Η ίδια δήλωσε επίσης ότι ήταν απαραίτητο να ξεκινήσει αμέσως «μια πραγματική πολιτική και διπλωματική διευθέτηση, η οποία, φυσικά, θα βασίζεται στη διαδικασία διαπραγμάτευσης με πραγματική εξέταση των θέσεων».
Νεκρή φώκια εντοπίστηκε ανοιχτά από το Ακρογιάλι Μεσσηνίας
20:48
Βενεζουέλα: Νεκροί η σύζυγος και τα παιδιά του πρώην ποδοσφαιριστή του Ατρόμητου, Λούκας Τρέχο
20:37
Φωτιά στην Καλλιθέα: Η δραματική στιγμή που η ηλικιωμένη πηδάει από το μπαλκόνι για να σωθεί
20:26
«Σήκωσαν» την κορυφή της Πεντέλης οι θυελλώδεις άνεμοι - Οι ριπές ξεπέρασαν τα 100 χλμ/ώρα
20:17