Συνάντηση Ερντογάν με την πρόεδρο της Βόρειας Μακεδονίας στην Κωνσταντινούπολη
Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν
EPA/NECATI SAVAS/ΑΠΕ-ΜΠΕΤην πρόεδρο της Βόρειας Μακεδονίας υποδέχθηκε σήμερα στην Κωνσταντινούπολη ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σηματοδοτώντας τη σημασία που αποδίδεται στις διμερείς σχέσεις και τη συνεργασία στην περιοχή των Βαλκανίων.
Ο Τούρκος πρόεδρος συναντήθηκε με την πρόεδρο της Βόρειας Μακεδονίας Γκορντάνα Σιλιάνοφσκα-Ντάβκοβα, την οποία υποδέχθηκε σε επίσημη τελετή στο προεδρικό γραφείο Ντολμάμπαχτσέ.
Μετά τη συνάντηση των αντιπροσωπειών, οι δύο ηγέτες προχώρησαν σε κατ' ιδίαν συνάντηση.
Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο επικεφαλής της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΜΙΤ) Ιμπραχίμ Καλίν, ο διευθυντής επικοινωνίας της προεδρίας Μπουρχανετίν Ντουράν και ο επικεφαλής σύμβουλος του προέδρου για θέματα εξωτερικής πολιτικής και ασφάλειας Ακίφ Τσαγατάι Κιλίτς.
Αναρτήθηκαν από την ΔΥΠΑ οι προσωρινοί πίνακες για τους 70 μόνιμους εκπαιδευτικούς
04:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου» - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών
03:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας στο πρόγραμμα
02:00
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή Posokanei: - 22 ερωταπαντήσεις
01:00