Πόλη στην Αλάσκα θα δει ξανά τη δύση του ηλίου στις 2 Αυγούστου
Η πόλη στην Αλάσκα όπου δεν θα δύσει μέχρι τις 2 Αυγούστου
AP Photo/Al Grillo, FileΤην τελευταία της δύση του ηλίου μέχρι τις 2 Αυγούστου είδε η πόλη Ουτκιάγβικ στην Αλάσκα.
Ο ήλιος ανέτειλε το πρωί της Κυριακής (10/5) και δεν θα δύσει μέχρι τις 2 Αυγούστου, καθώς η Αρκτική εισέρχεται στην εποχή όπου θα είναι μέρα όλο το 24ωρο.
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Στάρμερ θα παρουσιάζει το νέο αμυντικό σχέδιο πριν την σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
23:30
ΕΛΛΑΔΑ
Στιγμές θρίλερ στο Αττικόν: Ηλικιωμένος προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού
23:17
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Νεκρός 17χρονος ύστερα από ξυλοδαρμό - Απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φόνο σε πέντε άτομα
23:10
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκαν σε χρηματοκιβώτιο οι 276.000 ευρώ από τον εκβιασμό του 13χρονου στο Βόλο
22:59
ΕΛΛΑΔΑ