«Οι συνομιλίες με τις ΗΠΑ συνεχίζονται» δηλώνει ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν
Ο Αμπάς Αραγτσί
AP Photo/Hassan AmmarΟι συνομιλίες και οι ανταλλαγές μηνυμάτων με τις Ηνωμένες Πολιτείες συνεχίζονται, δήλωσε σήμερα μιλώντας σε κρατικά μέσα ενημέρωσης ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί.
«Δεν θα έπρεπε να δίνουμε σημασία στις εικασίες και δεν μπορούμε να κρίνουμε τις συνομιλίες μέχρι να έχουμε ένα ξεκάθαρο αποτέλεσμα», πρόσθεσε ο Αραγτσί.
Νωρίτερα, ο πρόεδρος του κοινοβουλίου και επικεφαλής των Ιρανών διαπραγματευτών Μπαγέρ Γαλιμπάφ δήλωσε σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του ότι η Τεχεράνη «δεν θα αποδεχθεί καμία συμφωνία» αν δεν είναι βέβαιη ότι θα διασφαλιστούν τα δικαιώματα του ιρανικού λαού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Το Volos Defence Hub μεγαλώνει - Η Metlen εγκαινιάζει τη νέα μονάδα της M Technologies
09:39
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Interview: Πρωτιά για τη ΝΔ, παγιώνεται στη δεύτερη θέση η ΕΛ.Α.Σ., τρίτο το ΠΑΣΟΚ
09:39
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Μνημόνιο Συνεργασίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών-Παπαστράτου στο πλαίσιο της FutuReady Greece
09:27
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ συνεχάρη τον «νέο πρόεδρο» της Κολομβίας δε λα Εσπριέγια
09:26
ΚΟΣΜΟΣ