ΗΠΑ: Αναχαιτίστηκαν δύο ιρανικοί βαλλιστικοί πύραυλοι με στόχο αμερικανικές δυνάμεις στο Κουβέιτ
Ένας πύραυλος διασχίζει τον ουρανό πάνω από την Ιερουσαλήμ, την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ABIR SULTANΟ αμερικανικός στρατός ανακοίνωσε ότι αναχαίτισε δύο ιρανικούς βαλλιστικούς πυραύλους που εκτοξεύθηκαν κατά των αμερικανικών δυνάμεων στο Κουβέιτ.
Όπως ανακοινώθηκε, οι πύραυλοι αναχαιτίτηκαν αργά το βράδυ της Κυριακής (31/5)
Είχαν ως στόχο αμερικανικές δυνάμεις που σταθμεύουν στο Κουβέιτ, ανακοίνωσε ο αμερικανικός στρατός διευκρινίζοντας ότι δεν υπάρχουν τραυματισμοί μεταξύ του αμερικανικού στρατιωτικού προσωπικού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Διπλωματικό αδιέξοδο για ΗΠΑ-Ιράν: Η Τεχεράνη «βλέπει» παραβίαση της εκεχειρίας από την Ουάσινγκτον
ΚΟΣΜΟΣ
Πυρά από το Ιράν κατά της ΕΕ: «Υποκριτική και απερίσκεπτη» η στάση των Βρυξελλών
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν: Βασική προϋπόθεση για συμφωνία με τις ΗΠΑ η εκεχειρία στον Λίβανο
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι ο «Ωμέγα Εμποδιστής» του καύσωνα στην Ευρώπη - Από το ελληνικό γράμμα «Ω»
23:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κατατέθηκε στη Βουλή τροπολογία ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
23:56
ΚΟΣΜΟΣ