Τραμπ: Στη φυλακή όποιος καίει τη σημαία
Ο νέος πλανητάρχης μέσω του Twitter έστειλε ένα αυστηρό μήνυμα στους Αμερικανούς πολίτες που διαμαρτύρονται καίγοντας τις σημαίες.
Συγκεκριμένα, ο Ντόναλντ Τραμπ γράφει:
Κανείς δεν επιτρέπεται να καίει την αμερικανική σημαία- όποιοι το κάνουν θα πρέπει να υποστούν και τις συνέπειες. Πιθανώς είτε να χάσουν την υπηκοότητά τους ή ακόμα και να φυλακιστούν για ένα χρόνο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα σχόλια που ακολούθησαν κάτω από το ποστ του νέου προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών είναι ιδιαίτερα ένθερμα ως προς την τιμωρία όσων προβαίνουν σε τέτοιου είδους συμπεριφορές. Ωστόσο δεν έλειψαν και τα επικριτικά σχόλια.
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
ΚΟΣΜΟΣ