Πολέμιος του Obamacare ο υπουργός Υγείας του Τραμπ
Για τη θέση του υπουργού Υγείας των ΗΠΑ, ο Ντόναλντ Τραμπ διόρισε τον Τομ Πράις.
Είναι μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων, σφοδρός πολέμιος της μεταρρύθμισης του συστήματος υγειονομικής ασφάλισης Obamacare και μαύρο πρόβατο των Ρεπουμπλικανών, όπως τον χαρακτηρίζει το Reuters.
«Έχει εξαιρετικά προσόντα για να φέρει σε πέρας τη δέσμευσή μας να καταργήσουμε και να αντικαταστήσουμε το Obamacare για να δώσουμε σε όλους τους Αμερικανούς μια προσιτή κάλυψη υγείας», δηλώνει ο Ντόναλντ Τραμπ, σε ανακοίνωση που εκδόθηκε από την ομάδα του.
Ο Τομ Πράις «είναι ένας σφοδρός αντίπαλος της σπατάλης της κυβέρνησης», σημειώνει η ομάδα που έχει συστήσει ο εκλεγμένος πρόεδρος για τη μετάβασή του στην προεδρία.
Από την πλευρά του ο νέος 62χρονος υπουργός Υγείας δήλωσε πως:
Υπάρχουν πολλά για να γίνουν ώστε να εξασφαλίσουμε πως έχουμε ένα σύστημα υγείας που λειτουργεί για τους ασθενείς, τις οικογένειες και τους γιατρούς.
Ο Ρεπουμπλικανός Πράις εκπροσωπεί την Τζόρτζια στη Βουλή των Αντιπροσώπων από το 2004 και έχει εργασθεί επί 20 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα ως ορθοπεδικός χειρούργος.
Ο διορισμός του επικεφαλής του υπουργείου Υγείας προκάλεσε ενθουσιώδεις αντιδράσεις στο στρατόπεδο των Ρεπουμπλικανών.
«Είναι αληθινά η καλύτερη επιλογή», τόνισε ο αρχηγός τους στη Βουλή των Αντιπροσώπων, ο Πολ Ράιαν, σε ανακοίνωσή του. «Συγχαίρω τον εκλεγμένο πρόεδρο Τραμπ γι' αυτόν τον εξαιρετικό διορισμό», σημείωσε.
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17
Νετανιάχου: «Θα εμποδίσουμε το Ιράν να αποκτήσει πυρηνικά όπλα - Μόνιμη η ζώνη ασφαλείας στο Λίβανο»
19:09
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00