Το πρώτο εστιατόριο για ποντίκια είναι γεγονός
Μια πρωτότυπη ιδέα υλοποίησε η καλλιτεχνική ομάδα Anonymouse, η οποία άνοιξε στο Μάλμε της Σουηδίας, το πρώτο εστιατόριο με πελάτες... ποντίκια.
Όλη η καλλιτεχνική προσπάθεια είχε σκοπό να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη για τα συμπαθή τρωκτικά.
Οι Anonymouse είναι μια ανώνυμη ομάδα καλλιτεχνών. Δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για αυτούς, εκτός από το γεγονός ότι έχουν σκοπό να δημιουργήσουν πολύ μικρά μαγαζιά για ποντίκια στη Σουηδία. Το κατάστημα είναι διακοσμημένο με γεύματα φιλικά προς τα ποντίκια.
ΚΟΣΜΟΣ
Φλέγεται η Ευρώπη από τον καύσωνα: Ρεκόρ θερμοκρασιών σε Γαλλία και Βρετανία - Σε συναγερμό οι Αρχές
21:45
ΣΠΟΡ
Μεταγραφική «βόμβα» του Παναθηναϊκού με Φαλ - Τον ανακοίνωσε για 2+1 χρόνια
21:37
ΕΛΛΑΔΑ
Προσφυγικά: Τέλος στην απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή μετά από 140 μέρες
21:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Ρωσικές επιθέσεις προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις της Naftogaz
21:20
ΚΟΣΜΟΣ