Το πρώτο εστιατόριο για ποντίκια είναι γεγονός
Μια πρωτότυπη ιδέα υλοποίησε η καλλιτεχνική ομάδα Anonymouse, η οποία άνοιξε στο Μάλμε της Σουηδίας, το πρώτο εστιατόριο με πελάτες... ποντίκια.
Όλη η καλλιτεχνική προσπάθεια είχε σκοπό να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη για τα συμπαθή τρωκτικά.
Οι Anonymouse είναι μια ανώνυμη ομάδα καλλιτεχνών. Δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για αυτούς, εκτός από το γεγονός ότι έχουν σκοπό να δημιουργήσουν πολύ μικρά μαγαζιά για ποντίκια στη Σουηδία. Το κατάστημα είναι διακοσμημένο με γεύματα φιλικά προς τα ποντίκια.
ΚΟΣΜΟΣ
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
ΚΟΣΜΟΣ