ΗΠΑ: Δημοκρατικός δήλωσε απογοητευμένος που «δεν επέβαιναν κι άλλοι στο Τουπόλεφ»
Ένα τουλάχιστον απαράδεκτο μήνυμα στο Twitter ανέβασε το απόγευμα της Δευτέρας στέλεχος του Δημοκρατικού κόμματος στις ΗΠΑ με αφορμή τη συντριβή του ρωσικού πολεμικού αεροσκάφους και όσο και αν προσπάθησε να το δικαιολογήσει αργότερα, μάλλον χειρότερα, παρά καλύτερα έκανε τα πράγματα.
Ο Χουσάμ Αϊλούς, πόσταρε ανάρτηση στην οποία ανέφερε: «Είμαι λυπημένος για τη συντριβή του ρωσικού μαχητικού. Το TU-154 θα μπορούσε να μεταφέρει περισσότερα από 180 στελέχη στρατιωτικού προσωπικύ, αντί για μόλις 92».
Όταν πια προέκυψε σάλος με αυτή την τόσο άστοχη τοποθέτηση, ο Αϊλούς επανήλθε με νέο ποστ στο οποίο έγραφε: «Διέγραψα προηγούμενο tweet που έκανα για το ρωσικό μαχητικό που συνετρίβη στη διαδρομή του προς τη Συρία πριν μάθω ότι επέβαιναν μόνο μη μάχιμα άτομα».
Το περίεργο και συνάμα και ειρωνικό είναι ότι ο κ. Αϊλούς δηλώνει human rights and civil rights activist δηλαδή ακτιβιστής για τα ανθρώπινα και πολιτικά δικαιώματα...
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59