Αποσύρουν μπότες που αφήνουν αποτύπωμα τη σβάστικα (Pic)
Εταιρεία παπουτσιών στην Καλιφόρνια αποφάσισε να αποσύρει από την αγορά παρτίδα με αντρικές μπότες επειδή έχουν χαραγμένες σβάστικες στις σόλες τους.
Η κατασκευάστρια εταιρία απολογήθηκε αμέσως δημόσια και απέσυρε τα παπούτσια από την αγορά.
Η εταιρία τόνισε ότι ο σχεδιασμός της σόλας δεν είχε καμία σκοπιμότητα, τονίζοντας μάλιστα ότι το λάθος έγινε από το εργοστάσιο της εταιρίας στην Κίνα. "Ποτέ δεν θα κάναμε κάτι για να προκαλέσουμε το φυλετικό μίσος. Δεν προάγουμε το μίσος στην εταιρία μας" αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση.
Τις χαραγμένες σβάστικες στις σόλες, διαπίστωσε ένας χρήστης του Reddit, ο οποίος και ειδοποίησε την Conal.
There was an angle I didn't get to see when ordering my new work boots...
ΕΛΛΑΔΑ
Μάρω Κοντού: «Πάντα βαστάω μαχαίρι» λέει ο 93χρονος που εισέβαλε στο νοσοκομείο Αττικόν
17:54
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ