Λονδίνο: Συναγερμός τριών ημερών λόγω του τοξικού νέφους
Σε τριήμερο συναγερμό έθεσε το Λονδίνο ο δήμαρχος Σαντίκ Χαν εξαιτίας του τοξικού νέφους που υπάρχει στην ατμόσφαιρα, ενώ παράλληλα προειδοποίηση για τους κινδύνους στην δημόσια υγεία.
Σύμφωνα με τις προειδοποιήσεις, τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης θα παραμείνουν ιδιαίτερα υψηλά την Πέμπτη σε περιοχές της πρωτεύουσας, και θα διατηρηθούν σε μεσαία επίπεδα την Παρασκευή.
Οι περιοχές που θα επηρεαστούν περισσότερο είναι το City και το Westminster, ενώ αξιοσημείωτη άνοδος θα υπάρξει σε 17 ακόμα προάστια της πόλης.
«Ο βρώμικος αέρας του Λονδίνου συνιστά κίνδυνο για την δημόσια υγεία. Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε όλη τη διαθέσιμη τεχνολογία, για να ενημερώνουμε τους Λονδρέζους για τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις γειτονιές τους», δήλωσε ο Χαν.
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59