Στην ενίσχυση της συμμαχίας με τις ΗΠΑ προσβλέπει ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας
Ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας, Σίνζο Άμπε μιλώντας στο κοινοβούλιο, λίγες ώρες πριν από τη σημερινή επίσημη προεδρική ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ, δήλωσε ότι επιθυμεί την ενδυνάμωση της συμμαχίας μεταξύ της χώρας του και των ΗΠΑ.
“Η συμμαχία της Ιαπωνίας με τις ΗΠΑ ήταν και θα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στην άσκηση της διπλωματικής και αμυντικής πολιτικής της χώρας μας, αυτή είναι αμετάβλητη αρχή,” δήλωσε χαρακτηριστικά ο Άμπε στην ομιλία του, στο Κοινοβούλιο.
“Σκοπεύω να επισκεφτώ τις ΗΠΑ το συντομότερο δυνατό για να ενισχύσω περαιτέρω τη συμμαχία μαζί με τον νέο πρόεδρο Τραμπ,” ανέφερε ο Άμπε.
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας στην 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της
13:01
ΚΟΣΜΟΣ
Οι τρεις λόγοι που οδήγησαν στον παρατεταμένο καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη
13:00
CULTURE
Η Ελλάδα επιστρέφει στο Κάιρο έξι ειδώλια αιγυπτιακού πολιτισμού - Πώς έφτασαν στην Αθήνα
12:48
ΕΛΛΑΔΑ
Απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων Ευρωπαίων Εισαγγελέων
12:31
ΕΛΛΑΔΑ