Ρεπορτάζ του 1947 είχε προβλέψει τον εθισμό μας στο κινητό τηλέφωνο (vid)
Έχουμε αρχίσει να αφιερώνουμε περισσότερη προσοχή στο κινητό μας τηλέφωνο απ’ ότι στα άτομα που βρίσκονται δίπλα μας με αποτέλεσμα η απεξάρτηση από αυτό να είναι πλέον ιδιαίτερα δύσκολη.
Ένα ρεπορτάζ του 1947 είχε προβλέψει το πρόβλημα εθισμού που θα αντιμετωπίζαμε. Στο ρεπορτάζ βλέπουμε πως συμπεριφέρονται οι παριζιάνοι όταν βλέπουν τηλεόραση.
Σας θυμίζει κάτι; Μήπως η συμπεριφορά του κόσμου θυμίζει πολύ την σημερινή εικόνα;
Το ασπρόμαυρο βίντεο είναι μια παραγωγή του Εθνικού Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων της Γαλλία (INA).
Σύμφωνα με μελέτη της Deloitte, το 77% των Γάλλων θεωρούν το κινητό τους τηλέφωνο ως «πιστό τους σύντροφο».
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
ΧΡΗΜΑ
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
ΧΡΗΜΑ