Ρεπορτάζ του 1947 είχε προβλέψει τον εθισμό μας στο κινητό τηλέφωνο (vid)
Έχουμε αρχίσει να αφιερώνουμε περισσότερη προσοχή στο κινητό μας τηλέφωνο απ’ ότι στα άτομα που βρίσκονται δίπλα μας με αποτέλεσμα η απεξάρτηση από αυτό να είναι πλέον ιδιαίτερα δύσκολη.
Ένα ρεπορτάζ του 1947 είχε προβλέψει το πρόβλημα εθισμού που θα αντιμετωπίζαμε. Στο ρεπορτάζ βλέπουμε πως συμπεριφέρονται οι παριζιάνοι όταν βλέπουν τηλεόραση.
Σας θυμίζει κάτι; Μήπως η συμπεριφορά του κόσμου θυμίζει πολύ την σημερινή εικόνα;
Το ασπρόμαυρο βίντεο είναι μια παραγωγή του Εθνικού Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων της Γαλλία (INA).
Σύμφωνα με μελέτη της Deloitte, το 77% των Γάλλων θεωρούν το κινητό τους τηλέφωνο ως «πιστό τους σύντροφο».
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ κατά Γερουσίας: «Έχω το Ιράν στα «σχοινιά», έτοιμο να πέσει και δυσκολεύουν τη δουλειά μου»
07:57
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στη Βουλή το ν/σ για την ίση αμοιβή ανδρών και γυναικών - Ποιοι υγειονομικοί εντάσσονται στα βαρέα
07:52
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε επιδειξία έξω από το Πάντειο - Τον κατήγγειλε 26χρονη φοιτήτρια
07:49
ΚΟΣΜΟΣ
Είναι ακριβό ένα air condition στο Παρίσι;
07:45
ΕΛΛΑΔΑ