Απολογούνται γιατί έπαιξαν τον ύμνο των ναζί σε διεθνές τουρνουά τένις (vid)
Η Αμερικανική Ομοσπονδία Τένις (USTA) αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη καθώς πριν από αγώνα του Fed Cup στη Χαβάης ακούστηκε ο ύμνος της ναζιστικής Γερμανίας.
Αντί του τρέχον εθνικού ύμνου ο τραγουδιστής Will Kimball τραγούδησε τους στίχους: «Deutschland, Deutschland uber alles, uber alles in der Welt» - ("Γερμανία πάνω απ 'όλα, πάνω απ' όλα στον κόσμο"), οι οποίοι, αν και είχαν γραφτεί πριν το καθεστώς των Ναζί, συνδέθηκαν με το Τρίτο Ράιχ και την Γερμανία του Χίτλερ.
Ο Kimball, είναι εργαζόμενος σε νοσοκομείο και πρώην επαγγελματίας τενόρος όπερας.
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Ο Μπέρναμ έτοιμος για την πρώτη του ομιλία- Θα ξεδιπλώσει το οικονομικό του πρόγραμμα
21:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τραγωδία στην Κύπρο: Δύο αδέρφια οκτώ και 10 ετών βρέθηκαν νεκρά σε αυτοκίνητο
21:35
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
ΣΠΟΡ