Πορτογαλία: εξουδετέρωσαν βόμβα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου
Δύτες πυροτεχνουργοί στο Ναζαρέ, έναν δημοφιλή προορισμό για τους λάτρεις του σερφ στην κεντρική Πορτογαλία, εξουδετέρωσαν χθες (27/2/2017) βόμβα που πιθανότατα χρονολογείτο από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, έγινε γνωστό από το Πολεμικό Ναυτικό της χώρας.
Η βόμβα "βάρους περίπου 200 κιλών και μήκους 1,60 μέτρων περιείχε εκρηκτικά που ισοδυναμούσαν με 600 κιλά TNT" δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο εκπρόσωπος τύπου του Πολεμικού Ναυτικού.
Μια μηχανότρατα την ανέσυρε χθες το πρωί κοντά στις ακτές του Ναζαρέ.
Κατόπιν μεταφέρθηκε έως το λιμάνι όπου είχε οριστεί μια περίμετρος ασφαλείας 300 μέτρων και απομακρύνθηκε στη συνέχεια σε απόσταση 1 χιλιομέτρου στα ανοιχτά, όπου οι πυροτεχνουργοί προχώρησαν στην εξουδετέρωσή της.
Η έκρηξη πραγματοποιήθηκε σε βάθος άνω των 20 μέτρων και μακριά από κάθε πλοίο.
Πανελλήνιες 2026: Αύριο μετά τη 1 το μεσημέρι ανακοινώνονται οι βαθμολογίες
14:28
Μπακογιάννη: «Ούτε ένα κόμμα δεν πρέπει να εξυπηρετεί το αφήγημα των εχθρών της δημοκρατίας»
14:28
Νέες κινητοοποιήσεις αγροτών - κτηνοτρόφων: Παρατεταγμένα τρακτέρ στα Μάλαγρα, αποκλεισμοί σε Χανιά
14:25
Έργα αποκατάστασης σε επτά μοναστήρια του Αγίου Όρους
14:18