Ένοπλοι κρατούν πέντε ομήρους σε ορυχείο στο Κονγκό
Σε εξέλιξη βρίσκεται ομηρεία πέντε εργαζομένων στο χρυσωρυχείο Ναμόγια της εταιρείας Banro στο ανατολικό Κονγκό, έπειτα από εισβολή άγνωστων ένοπλων δραστών.
Όπως μετέδωσε το Reuters, επικαλούμενο αξιωματούχο της εταιρείας, οι όμηροι είναι ένας Γάλλος υπήκοος, ένας άνθρωπος από την Τανζανία και τρεις Κονγκολέζοι.
Η ομηρεία ξεκίνησε τα ξημερώματα της Τετάρτης και αυτή την ώρα διεξάγεται έρευνα για το συμβάν. Σύμφωνα με τον ίδιο αξιωματούχο, το ορυχείο το τελευταίο διάστημα δεχόταν απειλές από μία τοπική οργάνωση.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ