Ένοπλοι κρατούν πέντε ομήρους σε ορυχείο στο Κονγκό
Σε εξέλιξη βρίσκεται ομηρεία πέντε εργαζομένων στο χρυσωρυχείο Ναμόγια της εταιρείας Banro στο ανατολικό Κονγκό, έπειτα από εισβολή άγνωστων ένοπλων δραστών.
Όπως μετέδωσε το Reuters, επικαλούμενο αξιωματούχο της εταιρείας, οι όμηροι είναι ένας Γάλλος υπήκοος, ένας άνθρωπος από την Τανζανία και τρεις Κονγκολέζοι.
Η ομηρεία ξεκίνησε τα ξημερώματα της Τετάρτης και αυτή την ώρα διεξάγεται έρευνα για το συμβάν. Σύμφωνα με τον ίδιο αξιωματούχο, το ορυχείο το τελευταίο διάστημα δεχόταν απειλές από μία τοπική οργάνωση.
ΚΟΣΜΟΣ
Κονγκό: Στους 304 οι θάνατοι από τον Έμπολα - Στα 1155 τα επιβεβαιωμένα κρούσματα
10:00
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Μία νέα παραθαλάσσια, family-focused εμπειρία διαμονής μάς περιμένει μόλις μία ανάσα από την Αθήνα
10:00
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Βροχές και μελτέμια τις επόμενες μέρες, αυξημένος κίνδυνος πυρκαγιάς- Οι «κόκκινες» περιοχές
09:51
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Με 95% πληρότητα το πρώτο δρομολόγιο για Σποράδες - Στην «κορυφή» η Σκιάθος
09:47
ΕΛΛΑΔΑ