Ένοπλοι κρατούν πέντε ομήρους σε ορυχείο στο Κονγκό
Σε εξέλιξη βρίσκεται ομηρεία πέντε εργαζομένων στο χρυσωρυχείο Ναμόγια της εταιρείας Banro στο ανατολικό Κονγκό, έπειτα από εισβολή άγνωστων ένοπλων δραστών.
Όπως μετέδωσε το Reuters, επικαλούμενο αξιωματούχο της εταιρείας, οι όμηροι είναι ένας Γάλλος υπήκοος, ένας άνθρωπος από την Τανζανία και τρεις Κονγκολέζοι.
Η ομηρεία ξεκίνησε τα ξημερώματα της Τετάρτης και αυτή την ώρα διεξάγεται έρευνα για το συμβάν. Σύμφωνα με τον ίδιο αξιωματούχο, το ορυχείο το τελευταίο διάστημα δεχόταν απειλές από μία τοπική οργάνωση.
CULTURE
Πέθανε ο Ντέιβιντ Κλέιτον-Τόμας: Η θρυλική φωνή των Blood, Sweat & Tears σίγησε στα 84 του χρόνια
08:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μποτιλιάρισμα σε Κηφισό και κέντρο - Χαμηλές ταχύτητες σε Πειραιά και Αττική Οδό
08:38
ΕΛΛΑΔΑ
Βάσεις 2026: Έρχεται άνοδος σε Ιατρικές και Πολυτεχνεία, πτώση στις Νομικές
08:36
ΚΟΣΜΟΣ
Λέκκας για Βενεζουέλα: «Ακόμη και 100.000 νεκροί - Πιθανός ισχυρός μετασεισμός την επόμενη εβδομάδα»
08:33
ΕΛΛΑΔΑ