Το Άγαλμα της Ελευθερίας βυθίστηκε στο σκοτάδι (pics&vid)
Σύμπτωση ή απλά μία βλάβη; Το βράδυ της Τρίτης το σύμβολο της αμερικανικής ανεξαρτησίας, το Άγαλμα της Ελευθερίας βυθίστηκε στο σκοτάδι.
Όπως ήταν φυσικό, αμέσως το twitter πήρε «φωτιά» με τους χρήστες να διερωτώνται τι συνέβη. Πολλοί υποστήριξαν ότι τα φώτα έκλεισαν σε ένδειξη αλληλεγγύης στις διαδηλώσεις υπέρ των γυναικών και κατά της ανισότητας των δύο φίλων.
Ωστόσο η αρμόδια επιτροπή έσπευσε να διευκρινίσει ότι η διακοπή οφείλεται είτε σε κάποιο πρόβλημα που παρουσίασε γεννήτριας έκτακτης ανάγκης είτε σχετίζεται με τις εργασίες αποκατάστασης λόγω του τυφώνα Sandy.
Παρά τη διευκρίνιση το κίνημα των γυναικών «ευχαρίστησε» το Άγαλμα της Ελευθερίας για τη στήριξη και τη... στάση του στον αγώνα υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών, ενόψει και της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας.
Τελικά, λίγη ώρα αργότερα τα φώτα επανήλθαν.
Ο δεκάλογος της απογραφής ασανσέρ έως 30/06 - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από ερωταπαντήσεις
10:34
Πριν από την «Έναστρη Νύχτα»: Το έργο που αποκάλυψε το όραμα του Βαν Γκογκ
10:19
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση» - Ο απολογισμός του κυβερνητικού έργου
10:04
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01