Η πλειοψηφία των Γερμανών στηρίζει την Ευρωπαϊκή Ένωση
Η στήριξη στη Γερμανία προς την Ευρωπαϊκή Ένωση ποτέ δεν ήταν υψηλότερη τα τελευταία 25 χρόνια παρά την άνοδο των λαϊκιστικών και ευρωσκεπτικιστικών κομμάτων σε όλη την ΕΕ.
Η δημοσκόπηση με δείγμα 1.000 Γερμανών, που διενεργήθηκε από την εταιρία ερευνών GfK για λογαριασμό της ένωσης γερμανικών τραπεζών BdB, έδειξε ότι το 45% συμμερίζονται την άποψη ότι η Γερμανία επωφελείται από τη συμμετοχή της στην ΕΕ.
Αυτό σηματοδοτεί σημαντική και σταθερή αύξηση στη στήριξη τα τελευταία 25 χρόνια και είναι η υψηλότερη τιμή σε αυτή την έρευνα από το 1992, σύμφωνα με ανακοίνωση της BdB.
«Παρά την αίσθηση κρίσης, οι Γερμανοί δεν αμφισβητούν τα οφέλη της Ευρώπης», δήλωσε ο πρόεδρος της BdB Χανς-Βάλτερ Πέτερς.
Η δημοσκόπηση έδειξε ότι το 14% θεωρούν ότι η συμμετοχή στην ΕΕ έχει κυρίως μειονεκτήματα για τη Γερμανία.
Σε ένα θεωρητικό δημοψήφισμα για τη συμμετοχή της Γερμανίας, το 75% των συμμετεχόντων θα ψήφιζαν υπέρ της παραμονής και το 10% υπέρ της αποχώρησης, σύμφωνα με την έρευνα. Το υπόλοιπο 15% δεν απάντησε ή είπε ότι δεν έχει ξεκάθαρη άποψη για το θέμα.
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
10:08
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
Τηλεφωνική επικοινωνία Αραγτσί με στέλεχος της Χαμάς για τις συνομιλίες ΗΠΑ - Ιράν
09:55
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48