Αυτή είναι η χειρότερη ώρα για να τρως
Όλοι αισθανόμαστε τύψεις όταν ανοίγουμε το ψυγείο μας τα μεσάνυχτα και τσιμπολογάμε. Μια νέα έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει όσους υποστηρίζουν ότι οι βραδινές επιδρομές στο ψυγείο μπορούν να αυξήσουν το βάρος, τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα, αλλά και τη χοληστερόλη.
Η κατανάλωση φαγητού αργά τη νύχτα μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τους ορμονικούς δείκτες που συνδέονται με τις καρδιοπάθειες και το διαβήτη καθώς και το πώς ο οργανισμός μεταβολίζει το λίπος.
Τα νέα αυτά ευρήματα προέρχονται σε έρευνα του πανεπιστημίου Perelman της Πενσυλβάνια που παρακολούθησαν εννιά ενήλικες οι οποίοι αρχικά, για εννιά εβδομάδες έτρωγαν από τις 8 το πρωί έως τις 7 το βράδυ και στη συνέχεια αλλάξαν τις διατροφικές τους συνήθειες και έτρωγαν από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 11 το βράδυ.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι όσοι τρώνε κανονικά κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν συνηθίζουν να κάνουν νυχτερινές επιδρομές στο ψυγείο.
Βέλγιο: Δύο τρένα ακινητοποιήθηκαν και εκκενώθηκαν εν μέσω καύσωνα - Τρεις επιβάτες στο νοσοκομείο
22:57
Ελβετία: Ο πυρηνικός σταθμός στο Μπετσνάου σταμάτησε να λειτουργεί λόγω καύσωνα
22:50
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
Κουτσούμπας: Το δίλημμα των εκλογών είναι οι ζωές μας ή τα κέρδη τους
22:40