Η ορχήστρα που παίζει το Harder, Better, Faster, Stronger καλύτερα από τους Daft Pank (Vid)
Όταν βλέπετε μια ορχήστρα 15 ατόμων με τρομπέτες, βιολιά και τσέλο πιθανότατα περιμένετε να ακούσετε Σοπέν ή Μότσαρτ.
Η Rundfunk-Tanzorchester Ehrenfeld (ορχήστρα του ραδιοφώνου του Ehrenfeld της Κολωνίας) κάνει την έκπληξη... παίζοντας το Harder, Better, Faster, Stronger των Daft Punk.
Τα σχόλια στο facebook ήταν διθυραμβικά και τα share δεκάδες.
Απολαύστε τους...
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στην Καλλιθέα: «Το οπαδικό κίνητρο εξετάζεται, αλλά δεν προκύπτει» λέει η Δημογλίδου
13:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λιβάνιος: Το σύστημα δύο γύρων εκλογών έκλεισε τον κύκλο του - Ομοβροντία πυρών της αντιπολίτευσης
13:28
ΚΟΣΜΟΣ
Live- Βενεζουέλα: Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών - 164 σοροί έχουν ανασυρθεί από τα συντρίμμια
13:26
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δεν φταίει ο τουρισμός, αλλά η απουσία σχεδιασμού
13:19
ΚΟΣΜΟΣ