Λευκός Οίκος: Ανισότητα των δύο φύλων όσον αφορά τους μισθούς
Χάσμα χωρίζει τους μισθούς ανδρών και γυναικών στον Λευκό Οίκο. Για κάθε 80 σεντς που κερδίζει μια γυναίκα, ένας άνδρας κερδίζει ένα δολάριο. Αυτή είναι μάλιστα η μεγαλύτερη διαφορά από το μέσο όρο σε όλη τη χώρα.
Για την εξαγωγή ορθών αποτελεσμάτων σε σχέση με την ανισότητα στους μισθούς, το CNNi ανέλυσε τους μισθούς της πλειοψηφίας των εργαζομένων. Όπως φαίνεται από την έρευνα ένας μέσος μισθός άνδρα είναι περίπου 104.000 δολάρια, ενώ μία γυναίκα συνάδελφός τους αμείβεται με περίπου 83.000 δολάρια. Η διαφορά των 21.000 δολαρίων κάθε χρόνο δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη.
Βασική αιτία για την κατάσταση είναι ότι οι γυναίκες κατέχουν συνήθως χαμηλότερες θέσεις ιεραρχικά. Για να κλείσει λοιπόν η ψαλίδα, οι γυναίκες πρέπει να έχουν πρόσβαση σε υψηλότερες κλίμακες της ιεραρχίας.
Αν και μισθολογικά υπάρχει ανισότητα, άνδρες και γυναίκες έχουν ανάλογη εκπροσώπηση στο εργατικό δυναμικό του Λευκού Οίκου, όπου το 43% των εργαζόμενων είναι γυναίκες.
Ο Λευκός Οίκος απέφυγε να σχολιάσει.
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50