Τι πιο όμορφο από το να κάνεις καγιάκ σε ένα εγκαταλελειμμένο πλοίο (Vid)
Στη Μαύρη Θάλασσα και πιο συγκεκριμένα στο Costineşti της Ρουμανίας είναι εγκαταλελειμμένο εδώ και σχεδόν 50 χρόνια το φορτηγό πλοίο MV E Evangelia.
Εκατοντάδες λάτρεις του καγιάκ ταξιδεύουν στην περιοχή για να εξερευνήσουν το κουφάρι του μισοβυθισμένου πλοίου.
Το πλοίο κατασκευάστηκε στη Βόρεια Ιρλανδία το 1942. Το πλοίο άλλαξε τέσσερις φορές όνομα. Αρχικά το όνομά του ήταν Empire Strength ενώ στη συνέχεια αγοράστηκε από ελληνικό εφοπλιστικό όμιλο και μετονομάστηκε σε E Evangelia.
CULTURE
Στην Ελλάδα η Γκόλντι Χον με τον γιο και τους εγγονούς της
23:05
TECH
Αυστραλία: Διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ανήλικους που παραβιάζουν το «ban» στα social media
22:53
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη φωτιά στα Άνω Λιόσια - Ισχυρές επίγειες δυνάμεις
22:49
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνδυνος πυρκαγιάς στην Χαλκιδική: Νέα απαγόρευση κυκλοφορίας την Κυριακή (28/6)
22:42
ΚΟΣΜΟΣ