Τι πιο όμορφο από το να κάνεις καγιάκ σε ένα εγκαταλελειμμένο πλοίο (Vid)
Στη Μαύρη Θάλασσα και πιο συγκεκριμένα στο Costineşti της Ρουμανίας είναι εγκαταλελειμμένο εδώ και σχεδόν 50 χρόνια το φορτηγό πλοίο MV E Evangelia.
Εκατοντάδες λάτρεις του καγιάκ ταξιδεύουν στην περιοχή για να εξερευνήσουν το κουφάρι του μισοβυθισμένου πλοίου.
Το πλοίο κατασκευάστηκε στη Βόρεια Ιρλανδία το 1942. Το πλοίο άλλαξε τέσσερις φορές όνομα. Αρχικά το όνομά του ήταν Empire Strength ενώ στη συνέχεια αγοράστηκε από ελληνικό εφοπλιστικό όμιλο και μετονομάστηκε σε E Evangelia.
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή Ιταλίδα που επέβαινε σε ιστιοφόρο στη Λευκάδα - Έφερε τραύμα στο κεφάλι
22:21
ΕΛΛΑΔΑ
Σφοδρή σύγκρουση οχημάτων στη Χαλκίδα - Τέσσερις τραυματίες
22:20
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε υπόγειο κτηρίου στην Ελευσίνα - Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
22:15
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 45χρονη Ουκρανή για τη φωτιά στα Χανιά - Έβαλε φωτιά σε προσωπικά της αντικείμενα
22:10
ΚΟΣΜΟΣ