Ο συριακός στρατός κατέλαβε περιοχή με πετρελαιοπηγές από τον ISIS
Οι δυνάμεις της Συρίας και οι σύμμαχοί τους ανακατέλαβαν μία περιοχή πετρελαιοπηγών που είχαν υπό τον έλεγχό τους μαχητές του αυτοαποκαλούμενου ισλαμικού κράτους, κοντά στην πόλη Ντέιρ αλ-Ζορ, όπως μετέδωσε η κρατική τηλεόραση.
Οι κυβερνητικές στρατιωτικές δυνάμεις συνεχίζουν την προέλασή τους, ενώ κατέλαβαν τμήμα της κεντρικής οδικής αρτηρίας που συνδέει την πόλη Ντέιρ αλ-Ζορ με την πόλη αλ-Μαγιαντίν, όπου κι έχουν υποχωρήσει αρκετοί τζιχαντιστές, σύμφωνα με το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Οι συριακές στρατιωτικές δυνάμεις διέσπασαν μέσα στην εβδομάδα τις γραμμές άμυνας του ISIS και έχουν ως στόχο να φτάσουν σε θύλακα των κυβερνητικών δυνάμεων εντός της πόλης αυτής, που βρίσκεται στα ανατολικά της χώρας, τον οποίο και πολιορκούσαν για χρόνια οι τζιχαντιστές.
Οι μάχες συνεχίζονται για τον έλεγχο γειτονικής αεροπορικής βάσης, την οποία έχουν περικυκλώσει δυνάμεις του ισλαμικού κράτους.
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
Βενεζουέλα: Οι ΗΠΑ αναστέλλουν οικονομικές κυρώσεις για να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις διάσωσης
19:47
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39