Το μωρό που γεννήθηκε 6 κιλά και έτρεχαν να δουν όλες οι νοσοκόμες (Pic)
Όταν η Maisie Lily Macdonald ήρθε στον κόσμο στο νοσοκομείο Rockhampton Base Hospital στο Κουίνσλαντ της Αυστραλίας, το νεό διαδόθηκε αστραπιαία και οι νοσοκόμες έτρεχαν να την δουν. Όχι άδικα.
Η Maisie γεννήθηκε με καισαρική τομή, μία εβδομάδα νωρίτερα από το προκαθορισμένο, εκπλήσσοντας τους πάντες με το μέγεθός της.
Ο Mason Macdonald, πατέρας του βρέφους, ανέβασε τη φωτογραφία του στο Facebook, αμέσως μετά την γέννησή του, καλωσορίζοντάς το στην οικογένεια.
Το βάρος της έφτανε τα 6,02 κιλά. Ο Mason ανέφερε σε μέσα ενημέρωσης της χώρας του ότι «ένιωθε πολύ περήφανος» όταν οι νοσοκόμες άρχισαν να επισκέπτονται το παιδί του για να επιβεβαιώσουν ότι όντως ζύγιζε 6 κιλά.
Περιμέναμε ότι θα είναι μεγάλο μωρό. Το πρώτο μας παιδί ήταν λίγο παραπάνω από πέντε κιλά.
Η μικρή είναι πλέον λίγων ημερών και κατέχει το ρεκόρ του μεγαλύτερου μωρού που γεννήθηκε στο Rockhampton Base Hospital.
Τουρίστας έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στην κορυφή του Ολύμπου - Βίντεο
11:28
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
11:18
Θεσσαλονίκη: Εικοσάχρονος συνελήφθη επ' αυτοφώρω να κλέβει ρεύμα από στύλο ηλεκτροδότησης
11:05
Ηράκλειο: Κακουργηματικές διώξεις σε δύο ανηλίκους που παρέσυραν και εγκατάλειψαν 36χρονη πεζή
10:59