Ελεύθερα τα 25 μέλη της Χρυσής Αυγής που προσήχθησαν στην Aσφάλεια για την επίθεση σε γυναίκες
Ελεύθερα αφέθηκαν τα 25 μέλη της Χρυσής Αυγής που προσήχθησαν το μεσημέρι στην Κρατική Ασφάλεια για την επίθεση και τον τραυματισμό μιας δικηγόρου και δύο ακόμη γυναικών στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, κοντά στο εφετείο, αφού, σύμφωνα με την αστυνομία, δεν αναγνωρίστηκαν από τις παθούσες.
Από τα 25 άτομα που είχαν προσαχθεί, τα 23 ήταν άνδρες και τα 2 γυναίκες.
Η δικηγόρος δέχθηκε επίθεση από μέλη της Χρυσής Αυγής την ώρα που κατέβαινε από μέσο μαζικής μεταφοράς για να μεταβεί στη δικαστική αίθουσα.
Μετά την επίθεση η ομάδα, που πέταξε τρικάκια κόμματος που καλούσαν σε συγκέντρωση στο Νέο Ηράκλειο για τη μνήμη των Καπελώνη και Φουντούλη, προσπάθησε συντεταγμένα να φτάσει στα γραφεία του κόμματος στην περιοχή, όμως εγκλωβίστηκε από τις Αρχές.
Μητσοτάκης για τον πρώτο Έλληνα αστροναύτη: Επισφραγίζεται το στοίχημα των επενδύσεων στο διάστημα
20:49
Κατέληξαν σε συμφωνία Ισραήλ και Λίβανος - Μερική αποχώρηση του ισραηλινού στρατού από το νότο
20:42
Ξεπέρασαν τους 900 οι νεκροί από το σεισμό στη Βενεζουέλα - Σπεύδουν συνεργεία διάσωσης
20:37
Hellenic Train: Αναστέλλεται από 29/6 το δρομολόγιο Πάτρα-Καμίνια - Με λεωφορεία η μετακίνηση
20:31