Εγκρίθηκε η δημιουργία αποτεφρωτηρίου στον Ελαιώνα από τον Δήμο Αθηναίων
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων, ύστερα από πολύωρη συνεδρίαση, αποφάσισε κατά πλειοψηφία την δημιουργία αποτεφρωτηρίου στο οικόπεδο 17 στον Ελαιώνα.
Η πρόταση για την δημιουργία του αποτεφρωτηρίου στην περιοχή καταψηφίστηκε από τους δημοτικούς συμβούλους της Χρυσής Αυγής, ενώ υπήρξε και μία αποχή.
Το οικόπεδο 17 ανήκει στον Δήμο πράγμα γεγονός που διευκολύνει τις επόμενες κινήσεις που πρέπει να γίνουν.
Σημειώνεται ότι η διαδικασία επιλογής του κατάλληλου οικοπέδου ήταν σε εξέλιξη τα τελευταία δύο χρόνια, όμως επιλέχθηκε τελικώς η συγκεκριμένη πρόταση λόγω του ότι το οικόπεδο είναι εντός των ορίων του Δήμου.
Οι εργασίες για την δημιουργία του αποτεφρωτηρίου θα ξεκινήσουν το ερχόμενο διάστημα.
ΕΛΛΑΔΑ
Βοιωτία: Σε ύφεση η φωτιά στον Άγιο Βασίλειο - Χωρίς ενεργό μέτωπο στην Πέτρα
17:34
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρός σεισμός 6,2 Ρίχτερ στο Αφγανιστάν - Αισθητός μέχρι την Ινδία
17:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ζυμώσεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Έκτακτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής το επόμενο 15ήμερο ζητούν 73 μέλη
17:16
ΕΛΛΑΔΑ
Πτώσεις δένδρων στην Αθήνα λόγω των ισχυρών ανέμων - Κορμός έπεσε σε ΙΧ στη Μιχαλακοπούλου
17:05
ΕΛΛΑΔΑ