Εγκρίθηκε η δημιουργία αποτεφρωτηρίου στον Ελαιώνα από τον Δήμο Αθηναίων
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων, ύστερα από πολύωρη συνεδρίαση, αποφάσισε κατά πλειοψηφία την δημιουργία αποτεφρωτηρίου στο οικόπεδο 17 στον Ελαιώνα.
Η πρόταση για την δημιουργία του αποτεφρωτηρίου στην περιοχή καταψηφίστηκε από τους δημοτικούς συμβούλους της Χρυσής Αυγής, ενώ υπήρξε και μία αποχή.
Το οικόπεδο 17 ανήκει στον Δήμο πράγμα γεγονός που διευκολύνει τις επόμενες κινήσεις που πρέπει να γίνουν.
Σημειώνεται ότι η διαδικασία επιλογής του κατάλληλου οικοπέδου ήταν σε εξέλιξη τα τελευταία δύο χρόνια, όμως επιλέχθηκε τελικώς η συγκεκριμένη πρόταση λόγω του ότι το οικόπεδο είναι εντός των ορίων του Δήμου.
Οι εργασίες για την δημιουργία του αποτεφρωτηρίου θα ξεκινήσουν το ερχόμενο διάστημα.
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο φωτιές καίνε ταυτόχρονα στη Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο και Πέτρα
15:20
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Διασωληνωμένη η 40χρονη - Τι λέει ο εκπαιδευτής του σκοπευτηρίου Μαλεβιζίου
15:08
ΚΟΣΜΟΣ
Αεροπλάνο έπεσε σε ουρανοξύστη στην Κίνα - Ένας νεκρός και 13 τραυματίες
15:02
ΕΛΛΑΔΑ
Ήχησε το 112 για την φωτιά στην Πέτρα Βοιωτίας: «Απομακρυνθείτε προς Λειβαδιά»
14:54
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ