Κατάληψη στο Πολυτεχνείο από ομάδα αντιεξουσιαστών
Την κατάληψη του Πολυτεχνείου ανακοίνωσαν πριν από λίγο, μέσω γνωστού σάιτ του αντιεξουσιαστικού χώρου, ομάδα αντιεξουσιαστών των Εξαρχείων.
Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά θέλουν «να ακυρώσουν «τη διαδικασία που επιτρέπει σε υπουργούς, πρωθυπουργούς και ανθρώπους που προστατεύονται πίσω από τους πάνοπλους φασίστες της ΕΛΑΣ, να καταθέτουν στεφάνια.»
Επίσης, σημειώνουν ότι η κατάληψη «γίνεται σε αλληλεγγύη με τους αγώνες για την ικανοποίηση των αιτημάτων των απεργών πείνας μελών του Επαναστατικού Αγώνα».
Έξω από το Πολυτεχνείο, πάντως, βρίσκονται ήδη άτομα της Νεολαίας του ΚΚΕ και η αστυνομία δεν αποκλείει να υπάρξουν συμπλοκές σε μια αντιπαράθεση με τους καταληψίες.
Η αστυνομία παρακολουθεί με προσοχή τα όσα γίνονται
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
ΧΡΗΜΑ
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ