Κατάληψη στο Πολυτεχνείο από ομάδα αντιεξουσιαστών
Την κατάληψη του Πολυτεχνείου ανακοίνωσαν πριν από λίγο, μέσω γνωστού σάιτ του αντιεξουσιαστικού χώρου, ομάδα αντιεξουσιαστών των Εξαρχείων.
Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά θέλουν «να ακυρώσουν «τη διαδικασία που επιτρέπει σε υπουργούς, πρωθυπουργούς και ανθρώπους που προστατεύονται πίσω από τους πάνοπλους φασίστες της ΕΛΑΣ, να καταθέτουν στεφάνια.»
Επίσης, σημειώνουν ότι η κατάληψη «γίνεται σε αλληλεγγύη με τους αγώνες για την ικανοποίηση των αιτημάτων των απεργών πείνας μελών του Επαναστατικού Αγώνα».
Έξω από το Πολυτεχνείο, πάντως, βρίσκονται ήδη άτομα της Νεολαίας του ΚΚΕ και η αστυνομία δεν αποκλείει να υπάρξουν συμπλοκές σε μια αντιπαράθεση με τους καταληψίες.
Η αστυνομία παρακολουθεί με προσοχή τα όσα γίνονται
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
06:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
06:00
ΧΡΗΜΑ
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
ΧΡΗΜΑ