Κακοκαιρία: Τρία άτομα μεταφέρθηκαν στο Θριάσιο
Δύο γυναίκες και ένας οδηγός βυτιοφόρου διακομίστηκαν, πριν από λίγο, στο Θριάσιο νοσοκομείο, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, λόγω των πλημμυρών.
Ειδικότερα, οι δύο γυναίκες που διαμένουν στην οδό Κοροπούλη, στη Μάνδρα, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με υποθερμία, ενώ ο οδηγός του βυτιοφόρου απεγκλωβίστηκε από το όχημα, το οποίο είχε ακινητοποιηθεί στο 6ο χλμ της Θηβών - Βιλίων και επίσης διακομίστηκε στο Θριάσειο.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αβραμόπουλος για ένταλμα σύλληψης: «Δεν θα κάνω χρηση της ασυλίας μου»
17:34
ΚΟΣΜΟΣ
Κατάρ: Τουλάχιστον 13 νεκροί από έκρηξη στη βιομηχανική ζώνη Ρας Λαφάν
17:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο σε συζήτηση για το κτηματολόγιο και τη «νέα εποχή διαφάνειας»
17:26
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου: Οι Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμεις έχουν «πλήρη ελευθερία δράσης» στον Λίβανο
17:17
ΕΛΛΑΔΑ