Κακοκαιρία: Τρία άτομα μεταφέρθηκαν στο Θριάσιο
Δύο γυναίκες και ένας οδηγός βυτιοφόρου διακομίστηκαν, πριν από λίγο, στο Θριάσιο νοσοκομείο, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, λόγω των πλημμυρών.
Ειδικότερα, οι δύο γυναίκες που διαμένουν στην οδό Κοροπούλη, στη Μάνδρα, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με υποθερμία, ενώ ο οδηγός του βυτιοφόρου απεγκλωβίστηκε από το όχημα, το οποίο είχε ακινητοποιηθεί στο 6ο χλμ της Θηβών - Βιλίων και επίσης διακομίστηκε στο Θριάσειο.
ΚΟΣΜΟΣ
Οι ουκρανικές δυνάμεις έπληξαν το δορυφορικό κέντρο Dubna στη Μόσχα
16:17
ΚΟΣΜΟΣ
Μαγιάρ: Ο πρόεδρος της Ουγγαρίας θα απομακρυνθεί μέσω συνταγματικής τροπολογίας
16:10
ΕΛΛΑΔΑ
Μήνυμα 112 για τη φωτιά στα Σπάτα: «Παραμείνετε σε ετοιμότητα»
16:04
ΚΟΣΜΟΣ
Το παρασκήνιο των συνομιλιών στην Ελβετία: Οι απειλές, οι «γκρίνιες» και οι όροι του Ιράν
15:58
ΕΛΛΑΔΑ