Έκτακτη σύσκεψη για το πρόβλημα υδροδότησης της Θεσσαλονίκης
Έκτακτη σύσκεψη πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη για το πρόβλημα υδροδότησης.
Στη σύσκεψη, που πραγματοποιείται με πρωτοβουλία του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, συμμετέχει η προϊσταμένη του γραφείου, Κατερίνα Νοτοπούλου, η υφυπουργός Εσωτερικών Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, εκπρόσωπος του αν. υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλου, εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ Λάζαρος Κυρίζογλου, ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ, Γιάννης Κρεστενίτης, τεχνικοί της εταιρείας, οι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, Πυλαίας Χορτιάτη - Ιγνάτιος Καϊτετζίδης, Κορδελιού-Ευόσμου, Πέτρος Σούλας και Παύλου Μελά, Δ. Δεμουρτζίδης, Καλαμαριάς, Θεοδόσης Μπακογλίδης, αντίστοιχα.
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι διαδικασίες καθαρισμού του νερού της Αραβησσού στο αντλιοστάσιο Δενδροποτάμου λόγω υψηλής θολότητας.
Καύσωνας διαρκείας «σαρώνει» την Ευρώπη: Στο «κόκκινο» η Γαλλία - Κλειστά σχολεία στην Αγγλία
15:36
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14