Άνοιξε η γη στον Ταύρο και «κατάπιε» αυτοκίνητα
Μία μεγάλη τρύπα άνοιξε στο πάρκινγκ του ΗΣΑΠ στον Ταύρο, με αποτέλεσμα αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα να βρεθούν μέσα στη γη.
Το πάρκινγκ του ηλεκτρικού στον Ταύρο κυριολεκτικά βούλιαξε, ενώ η υποχώρηση του οδοστρώματος παρέσυρε αρκετά οχήματα.
Ο συγκεκριμένος χώρος δωρεάν στάθμευσης βρίσκεται σε πολυσύχναστη περιοχή, δίπλα σε σταθμό του ηλεκτρικού με μεγάλη κινητικότητα καθώς χρησιμοποιείται από χιλιάδες πολίτες καθημερινά. Δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός.
Τα αίτια για την πρωτοφανή καταστροφή δεν έχουν διευκρινιστεί ακόμα, ωστόσο στο σημείο βρίσκεται ήδη συνεργείο του δήμου.

ΕΛΛΑΔΑ
Απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων Ευρωπαίων Εισαγγελέων
12:31
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ασπρόπυργο - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
12:17
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για έρευνα και καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα
12:13
CULTURE
O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ