Άνοιξε η γη στον Ταύρο και «κατάπιε» αυτοκίνητα
Μία μεγάλη τρύπα άνοιξε στο πάρκινγκ του ΗΣΑΠ στον Ταύρο, με αποτέλεσμα αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα να βρεθούν μέσα στη γη.
Το πάρκινγκ του ηλεκτρικού στον Ταύρο κυριολεκτικά βούλιαξε, ενώ η υποχώρηση του οδοστρώματος παρέσυρε αρκετά οχήματα.
Ο συγκεκριμένος χώρος δωρεάν στάθμευσης βρίσκεται σε πολυσύχναστη περιοχή, δίπλα σε σταθμό του ηλεκτρικού με μεγάλη κινητικότητα καθώς χρησιμοποιείται από χιλιάδες πολίτες καθημερινά. Δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός.
Τα αίτια για την πρωτοφανή καταστροφή δεν έχουν διευκρινιστεί ακόμα, ωστόσο στο σημείο βρίσκεται ήδη συνεργείο του δήμου.

ΕΛΛΑΔΑ
Νέες κινητοοποιήσεις αγροτών - κτηνοτρόφων: Παρατεταγμένα τρακτέρ στα Μάλαγρα, αποκλεισμοί σε Χανιά
14:25
ΕΛΛΑΔΑ
Έργα αποκατάστασης σε επτά μοναστήρια του Αγίου Όρους
14:18
ΕΛΛΑΔΑ
Φορτηγό συγκρούστηκε με αυτοκίνητο στη Θήβα: Δύο τραυματίες, σοβαρά ο ένας - Άμορφη μάζα το ΙΧ
14:14
ΕΛΛΑΔΑ
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας
14:04
ΚΟΣΜΟΣ