Βγήκε από την φυλακή με νέα άδεια ο Δημήτρης Κουφοντίνας
Την τρίτη του άδεια πήρε ο Δημήτρης Κουφοντίνας, ο οποίος βγήκε από τις φυλακές Κορυδαλλού.
Η νέα 48ωρη άδεια του «Λουκά» της 17 Νοέμβρη εγκρίθηκε μετά την απεργία πείνας στην οποία είχε κατέλθει.
Στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων αν αισθάνεται δικαιωμένος που τελικώς έλαβε την άδεια, αρκέστηκε να πει μία καλημέρα.
Ο Δ. Κουφοντίνας πέρασε την πύλη των φυλακών, λίγο μετά τις 9:20 το πρωί, έχοντας στο πλευρό του τη σύντροφό του Αγγελική Σωτηροπούλου και τον γιο του Έκτορα.
Σύμφωνα με την απόφαση του συμβουλίου των φυλακών, (το οποίο χορήγησε την άδεια) ο καταδικασμένος σε 11 φορές ισόβια ως μέλος της «17Ν», Δημήτρης Κουφοντίνας, θα πρέπει να εμφανίζεται μια φορά την ημέρα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του.
PHOTO 1 / 8
Photo 1/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 2/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 3/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 4/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 5/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 6/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 7/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 8/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΧΡΗΜΑ
Την Τρίτη λήγει η προθεσμία απογραφής για τα ασανσέρ - Έως 5.000 ευρώ τα πρόστιμα για τους παραβάτες
08:08
ΚΟΣΜΟΣ
Το Μπαχρέιν καταδικάζει τις ιρανικές επιθέσεις - Ζητά έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας
08:05
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Το TikTok Shop και στην Ελλάδα από τις 15 Ιουνίου: Ανοίγει ο δρόμος για το social commerce
08:04
ΚΟΣΜΟΣ
Βρέθηκε το μαθηματικό μοντέλο με το οποίο τα κουνούπια πετούν γύρω μας για να μας τσιμπήσουν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ