Γυναίκα έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ στον «Άγιο Ελευθέριο»
Συναγερμός σήμανε στις Αρχές μετά την πτώση μίας γυναίκας στις γραμμές του ΗΣΑΠ στον σταθμό «Άγιος Ελευθέριος».
Η γυναίκα έπεσε στις ράγες του ηλεκτρικού κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμές συνθήκες. Στο σημείο έσπευσαν στελέχη της Αστυνομίας καθώς και του Πυροσβεστικού Σώματος. Η γυναίκα είναι καλά στην υγεία της, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες.
Η κυκλοφορία των συρμών του ΗΣΑΠ έχει διακοπεί προσωρινά για την ολοκλήρωση επιχείρησης απεγκλωβισμού.
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 50 παθαίνουν καρκίνο, σύμφωνα με νέα μελέτη
08:02
ΕΛΛΑΔΑ
Η Αλεφάντω από το Λουτράκι και η Μαριαλένα που στόχευσε Ιατρική:«Οι Πανελλήνιες δεν μας καθορίζουν»
08:00
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
H στρατηγική του Αλέξη Τσίπρα για εντολή «καθαρής λύσης» στις εκλογές
07:54
ΕΛΛΑΔΑ
Το πιο επικίνδυνο είδος δεν είναι ο λαγοκέφαλος, είναι ο ανεγκέφαλος
07:45
ΚΟΣΜΟΣ