Εκλογές 2019: Πήγαν στο εκλογικό κέντρο για να ψηφίσουν με... άλογα
Έφιπποι προσήλθαν στο εκλογικό τμήμα για να ψηφίσουν δύο άνδρες και μία γυναίκα, προκαλώντας την έκπληξη των υπόλοιπων ψηφοφόρων.
Τρεις φίλοι στο χωρίο Λευκάκια του Δήμου Ναυπλιέων στην Αργολίδα, έκαναν το σύνθημα για οικολογική μετακίνηση πράξη, καθώς προσήλθαν στις κάλπες των εθνικών εκλογών με τα άλογά τους.
Όπως αναφέρει το argolikeseidhseis.gr το ίδιο είχαν επαναλάβει και πριν από λίγο καιρό στις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Επέλεξαν να πάνε στην κάλπη με τα αγαπημένα τους άλογα, θέλοντας να δείξουν την αγάπη του στα τετράποδα περήφανα ζώα, καθώς η καθημερινότητα τους σχετίζεται με αυτά, αλλά περνώντας και το μήνυμα της οικολογικής μετακίνησης, όπως δήλωσαν.
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 2/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 3/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 4/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
Photo 5/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
Photo 6/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας στην 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της
13:01
ΚΟΣΜΟΣ
Οι τρεις λόγοι που οδήγησαν στον παρατεταμένο καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη
13:00
CULTURE
Η Ελλάδα επιστρέφει στο Κάιρο έξι ειδώλια αιγυπτιακού πολιτισμού - Πώς έφτασαν στην Αθήνα
12:48
ΕΛΛΑΔΑ
Απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων Ευρωπαίων Εισαγγελέων
12:31
ΕΛΛΑΔΑ