Μπλακ άουτ στην Αττική
Χωρίς ρεύμα έμειναν για λίγη ώρα αρκετοί δήμοι της Αττικής, μετά από βλάβη στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης του ΑΔΜΗΕ στο Ρουφ.
Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία η διακοπή σημειώθηκε στις 11.35 το πρωί, με πλήθος περιοχών όπως η Δάφνη, ο Υμηττός, ο Βύρωνας, η Ηλιούπολη, ο Άγιος Δημήτριος και τμήμα του δήμου Αθηναίων να μην ηλεκτροδοτούνται.
Η αποκατάσταση ολοκληρώθηκε στις 12 το μεσημέρι, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μάνος Μανουσάκης έχει αποκατασταθεί.
Διεξάγεται έρευνα για να εντοπιστεί το στοιχείο στο οποίο οφείλεται η βλάβη.
ΚΟΣΜΟΣ
Νεα προειδοποίηση Τραμπ σε Ιράν: Αν δεν τηρήσει τη συμφωνία θα κάνω ό,τι πρέπει - Ανοιχτό το Ορμούζ
23:33
CULTURE
«Paradise Metal»: Ο ιερέας που «παντρεύει» την βυζαντινή μουσική με τον σκληρό ήχο
23:28
ΚΟΣΜΟΣ
Αφγανιστάν: Μέλη ΜΚΟ προσήχθησαν διότι η γενειάδα τους δεν ήταν αρκετά πλούσια
23:19
ΚΟΣΜΟΣ
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ–Ιράν για πυρηνικά και εκεχειρία – Ανοιχτό το μέτωπο στον Λίβανο
23:10
ΕΛΛΑΔΑ