Στον Πειραιά έφτασε το Blue Star Naxos
Με ασφάλεια επέστρεψαν στον Πειραιά οι 1.365 επιβάτες του πλοίου «Μπλου Σταρ Νάξος», το οποίο αντιμετώπισε μηχανική βλάβη λίγη ώρα μετά τον απόπλου του.
Οι επιβάτες θα εξυπηρετηθούν με άλλα πλοία για τους προορισμούς τους με ευθύνη της εταιρείας.
Το πλοίο είχε ξεκινήσει το προγραμματισμένο δρομολόγιο του από τον Πειραιά στις 6:45 το πρωί, με προορισμό Πάρο - Ναξο - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονησι - Κατάπολα.
Λίγη ώρα αργότερα και ενώ έπλεε ανάμεσα σε Κέα και Κύθνο, παρουσιάστηκε βλάβη και το πλοίο αναγκάστηκε να αλλάξει πορεία και να επιστέψει στον Πειραιά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ